- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av duochjagalfred - 16 januari 2013 22:13

Thank you lord för att jag har så goa vänner!

Vänskap behöver ju precist som ett förhållande underhåll.

Vänskap som bara innebär ett givande la jag ner ungefär samtidigt som jag slutade vara barmhärtig samarit.

Vill man va min vän så innebär det att man måste ge för att få något tillbaka.

Det handlar inte om stora summor eller hårda paket,

det handlar bara om sann vänskap i sin helhet!


 




Av duochjagalfred - 16 januari 2013 21:41

Idag träffade jag P och spånade idèer till om hon ska sy upp en brudklänning till mig.

Har ju prövat olika för att jag tänkte hyra men inte hittat nån, och att köpa en begagnad är ju typ kört när man är lika lång som eiffeltornet...

Fasiken va svårt det är att bestämma sig för vilken modell man vill ha, och vilken modell passar bäst på mig?????

Ena dan tycker man si och nästa tycker man så...

Ena dan vill man fläska på ordentligt och ta ut svängarna och nästa tycker man att det enkla är det vackra...

Identitetskris vs bridezilla lixom...

Vet att det är en evighet till augusti men jag gillar att få bitar på plats på kortast möjliga tid och eftersom han jag tänker gifta mig med är världens största tidsoptimist och fruktansvärt olika mig på den punkten så är det lika bra att köra så det ryker redan nu om jag ska hinna klart ;-)





Av duochjagalfred - 16 januari 2013 21:09

Om Alfred har somnat för natten nu så är detta ett riktigt hallelulja moment!

Chansen är dock stor att han kommer att vakna igen lagomt tills det är dax för oss andra i hushållet att lägga oss.

Är väldigt si och så med nätterna här på "banglan beach" och självklart blir jag orolig när jag själv har haft problem med sovandet i hela mitt liv. Det ställer ju till allt så förbaskat när kroppen aldrig får någon riktig vila.

Vill ju inte att hans kropp ska byggas av "spillvirke" som min   

Ikväll har vi varit och gratulerat min gu'mor och gu'far som båda har fyllt år.

Jag bjussade på gräddtårta som "gick hem" hos hela sällskapet ;-)




Av duochjagalfred - 16 januari 2013 07:01

...för lite renovering igen snart?   

 

Ovido - Quiz & Flashcards