- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av duochjagalfred - 24 januari 2013 08:10

- "Bolibompa är ett måste på morgonen och om mamma så gärna vill att jag ska få i mig nån frukost får hon så lov att servera den i sängen framför tv:n"  


  

Av duochjagalfred - 24 januari 2013 05:06

* Inbjudningarna är nu halvklara vilket känns skönt. Fast dom inte ska skickas ut än så är det skönt att kunna släppa taget om dom. Några andra grejor som är fixade är

* Tärnor, brudnäbbar, toastmaster, toastmadam,kyrka, sång i kyrkan & präst.

* Fredriks kläder

* I måndags köpte vi in en hel del pyssel som jag ska roa mig med framöver.

* Syster har tagit på sig att fixa placeringskorten

* Mor & far ska snickra lite;-)

* Hår & make-up

* Menyn

* Färdmedel och chafför till och från kyrkan


De tar sig!   


Ovido - Quiz & Flashcards