- Du å jag Alfred

Alla inlägg under november 2013

Av duochjagalfred - 14 november 2013 12:20

Hej Tomten!

Jag har nästan bara varit snäll i år och önskar mig därför följande    

(Jag blir lika glad för begagnade saker i fint skick så hälsa tomtarna det så dom inte jobbar ihjäl sig)


* Brio tågbana med tillbehör

* Liten kaffeservis i tåligt material (paxat!)

* Liten kaffepanna

* Pyssel till mina pyssellådor (min mamma och jag kan pyssla med nästan vad som helst)

* Duplo lego 2-5 år

* Bilar/tåg/traktor/flygplan/sopbil/grävmaskin/släp - Ja allt sånt!

* Tröjor stl 110

* Byxor stl 104

* Dvd-filmer - Petsson & findus, Astrid Lindgren, Rorri en racerbil, Mulle meck,

* Lekhjälm (54 cm omkrets) (pappan kunde inte vänta på tomten)

* Verktyg (Jag älskar att snickra)

* Pengar till mitt eget sparkonto (mamma & pappa pratar om nån resa och dom kan glömma att få åka ensamma!)

* Trunki resväska

* Cd-skivor med sagor på.


Ovido - Quiz & Flashcards