- Du å jag Alfred

Alla inlägg under mars 2012

Av duochjagalfred - 19 mars 2012 21:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 18 mars 2012 21:15

                       

Av duochjagalfred - 5 mars 2012 22:53

Skickade tillbaka min nya telefon. Kändes alldeles för elegant för min smak + att den inte hade någon fotoblixt vilket går fet-bort eftersom jag nästan fotar mer med mobilen än ringer med den.

Idag kom den nya som jag ska pröva. Mindre elegant men med mycket mera Sara-stil! ;-)


 

Av duochjagalfred - 4 mars 2012 18:36

Dagen har vi spenderat på Rörsjön tillsammans med familjen Hellström/Nilsson. Familjen Myhr/Börjesdotter kom oxå och gjorde oss sällskap och likaså Lars mor och far. När vi skulle plocka ihop för dagen kom "Knubbe" på skoter och stannade till en sväng oxå.

Melker fyllde 1 år dagen då jag opererades så honom firade vi idag istället.

Grabbarna grus myste som bara den tillsammans i solen.

Det fiskades, grillades korv, åts kycklingwraps och dracks kaffe hela dagen lång. Jag och Sofie tog med oss grabbarna och gick en tur på isen oxå och efter det sov dom som stockar.

Man bor verkligen på rätta stället såna här dagar!

HÄRLIGA HÄRJEDALEN! <3

               

 

- Du å jAg aLfReD

- tRoR jA De MeLkEr

<3

Av duochjagalfred - 3 mars 2012 19:16


En utlandsresa börjar närma sig så idag har Alfred räknat ihop sina tillgångar...


      


Av duochjagalfred - 3 mars 2012 19:12

La fram lite läsning till F i morse innan jag gick till jobbet...


 

Av duochjagalfred - 2 mars 2012 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 1 mars 2012 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards