- Du å jag Alfred

Alla inlägg under november 2010

Av duochjagalfred - 30 november 2010 12:43

Här kommer inspirationsbilder av hur Alfreds rum kommer att se ut.

Pappan är ju Jämtlänning och då är det klart att det ska vara älgar på väggarna.

Vad tycker ni?

Det är tänkt att gardiner, kuddar och dylikt ska gå i samma tema.

(Den översta bilden är textiler)

Vi tycker att det är lagomt pluttinuttit eftersom vi båda ogillar när det blir för mycket gulligull.

Mestadelen av rummet kommer vi att sätta den randiga tapeten och sen göra en fondvägg med älgarna.


Av duochjagalfred - 30 november 2010 12:07

Igår när jag kom till jobbet stod kartonger med nyheter och väntade på mig ute på farstukvisten.I morse fanns det ännu mera nyheter där ;-)

Bland annat massor av nya massageljus.

Dom här ljusen är helt galet populära och brukar ta slut direkt.

Många köper på sig flera av dom små för att kunna ge bort.

Nu finns dom i nya härliga dofter.

Jag kommer i alla fall att ha ett ståendes på mitt sängbord för att kunna smörja in den växande magen med på kvällarna.


 

Jättefina lyktor i zink. Jag har tagit hem den till höger.


Den här fina krukan finns nu i butiken. (om jag inte köper alla själva)



Rivjärnslykta i zink.

Jag har dock den utan hjärtan som ser mer ut som ett vanligt rivjärn.

Massor av nya teèr har kommit in oxå bland annat Lussebulle Te.

Förvaringsburkar i 3 olika storlekar från Sagaform.




Av duochjagalfred - 29 november 2010 16:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 29 november 2010 14:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 28 november 2010 14:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 26 november 2010 15:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 26 november 2010 15:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards