- Du å jag Alfred

Alla inlägg under maj 2012

Av duochjagalfred - 5 maj 2012 00:00

Idag har vi haft loppis. Den blev lyckad och många av sakerna har nu flyttat till nya hem.

Älskar loppis och känslan man har när man gjort ett riktigt loppisfynd så jag hoppas att folk som handlade idag känner precist så.

I morron kör vi igen 11-17 i min gamla affärslokal och alla är förstås hjärtligt välkomna! Fyllde på med lite mer grejor innan vi gick hem idag så även om ni var på loppisen idag kan det vara värt att komma en sväng i morron oxå ;-)

Vi bjuder på kaffe och pepparkakor så om inte för något annat kan ni ju alltid komma förbi på lite enkelt fika och en pratstund.

Jag som inte varit på skalet på åratal blev plötsligt sugen ikväll när vädret ändrades till det bättre. Dessvärre blev ingen av mina vänner det så de bidde inget. Nåväl, vid den här tiden om exakt 1 vecka har vi just anlänt till Schweiz för en 10 dagar lång (och mycket välbehövlig) semester!!! Snart är hela inventeringen på jobbet klar och en eventuell försäljning kan påbörjas. Har 2 intressenter som båda känns superbra från butikens perspektiv. Visst känns det vemodigt att sälja. Jag har ju lagt ner all min energi och glöd under det taket men samtidigt känns det spännande med något nytt. Vore roligt om den fick fortsätta istället för att läggas ned. Av vad jag förstått och hört tycker många att mitt lilla fik och butik varit en tillgång för byn vilket värmer långt längre än in i själen.




Ovido - Quiz & Flashcards