- Du å jag Alfred

Alla inlägg under januari 2013

Av duochjagalfred - 3 januari 2013 13:25

Nytt år och nya krafter!

Trodde att lungan gått åt helsike igen så spenderade nyårsnatten på Östersundssjukhus men som tur var är det troligtvis bara en propp eller småleder som lagt sig galet.

Känner mig inte lika trött längre och är supertaggad inför det nya året.


2012 var året då....

...Alfred fyllde 1 år och över 60 personer kom för att gratulerade honom!

... Jag änligen fick hjälp med mina sömnproblem.

... Vi fick många nya goda vänner!

... jag hade ett hej dundrandes 30-årskalas

... vi fick vara med om en jätterolig cykelfest med massa god mat

... vi åkte på semester till Schweiz, frankrike, tyskland och italien PÅ EN VECKA!

... Fredrik friade!

2012 var ett bra år men 2013 ska bli ännu bättre!

Ska bli så himla roligt att gifta sig och spendera en hel dag/kväll tillsammans med människor som vi älskar!

Det här med att hitta DEN klänningen verkar dock vara mycket svårare än jag trodde men än är det lång tid kvar.

Hoppas ju förstås på mycket tok och knasiga upptåg men med den släkt och de vänner vi har kommer det nog inte bli några som helst tråkigheter ;-)

(är så jäkla glad över att vi har just er!)














Ovido - Quiz & Flashcards