- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av duochjagalfred - 14 februari 2012 21:45

Freddan fick stanna hemma med "Jum Jum" idag. Hittade ingen annan bra lösning på barnvaktsproblemet.

Jag hade hyrt ut möteslokalen hela dagen idag + att jag skulle ha iväg mat på catering, och så är det ju alla <3-dag till råga på allt som tydligen gör folk som galna efter....semlor! *haha* Vet inte hur många jag sålt idag men MÅNGA! Jag kunde helt enkelt inte stänga idag så Freddan fick ringa sin chef på tok för sent igår och förklara läget. Typiskt nu när sportloven börjat och det är som mest att göra i backarna men välkommen till verkligeheten som förälder ;-)

Gjorde inget stoj alls av den här dagen. När jag kom hem från jobbet var hela familjen supertrötta så vi lagade en sketen middag och så bestämde vi oss för att sätta upp reglarna till kaminen som vi fick idag så det blev gjort. Nu är klockan 22 och vi ska hoppa ner i sängen. "Jum Jum" vilade alldeles för sent på eftermiddagen idag så han är fortfarande vaken och dessvärre verkar han pigg oxå.

I går efter städningen upptäckte "Jum Jum" att dammsugaren funkade precist lika bra, om inte bättre som gåstol än själva gåstolen. Fick oss ett gott skratt när han kom gående förbi oss med dammsugarn före. Ännu roligare var det sen när han bojkottade gåstolen totalt och tittade trånande efter dammsugaren :-)


   

       

    

Ovido - Quiz & Flashcards