- Du å jag Alfred

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Till tomten!

Av duochjagalfred - 13 december 2011 16:22

Hej Fredda... nej jag menarTomten!!

Jag har som vanligt varit jättesnäll under hela året och vill ha följande i julklapp:


* Kalendersmycket jag önskat mig under 1 års tid men fortfarande inte fått...


* Lila skidbyxor från Kari Traa

 

* Lila mössa (Kari Traa)

 

En one Piece (Piece of Norway)

 

Bäddset Esprit (Hemtex)

 

Ullunderställ (Kari Traa)

 

Färgstarka mössor i alla möjliga mönster. Älskar mössor!

 

* Presentkort hos någon affär som säljer Midbecs tapeter!


* Morgonrock storlek XL (Gina Tricot)

http://www.ginatricot.com/cse/product-view.ep?pID=437711800"> src="http://media.ginatricot.com/images/product/43771180001_m.jpg" width="500" height="500" alt="" />


* Presentkort på JC så jag kan få köpa mig ett par jeans i rätt storlek. Har bara för store eller för små efter graviditeten.


* Märket Keen har en underbar skomodell som heter Sula som jag gärna skulle vilja ha på mig när jag jobbar i storlek 41.

 

* Presentkort hos frisör (Behövs alltid!)

Älskar märket Declèor men har tyvärr aldrig råd att köpa.

Detta kit skulle göra mig överlycklig!

 

http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Hudvard/Hudvardsset/JULKIT_Hydration_Gift_Set/prd24703581.aspx?mfr=117&ppk=pg453  

Jag kommer aldrig sluta använda Biotherms roll-on

Den hittas nu billigast här

http://www.electashop.se/sv/artiklar/biotherm-deo-pure-roll-on.html

 

Från samma sida kan man köpa detta

http://www.electashop.se/sv/artiklar/baby-foot-easy-pack-35ml.html

 




Fortsättning följer... ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av duochjagalfred - 9 april 2014 10:55

Får man skriva önskelistor när man ska fylla 32? På sin egen blogg tror jag det är ok      * Tunna vantar (typ längdskidhandskar) stl 9   * Färgglada träningskläder (Storlek M på tights och L/XL på överdelar beroende på hur tighta dom är) ...

Av duochjagalfred - 22 mars 2014 12:25


Idag har vi haft en fantastisk dag med både kälk och längdåkning tillsammans med mormor och hundarna. Gofika i skogen och solen högt på himlen. Kan inte bli bättre! ...

#4

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:36

  - Du vet att handspriten är för utvärtes bruk va? "Vaktis" på jobbet som arbetar i rummet intill där jag sitter och pratar tok med några riktiga pantertanter ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:31

En kväll när jag skulle sätta på mig pyjamasen utbrister Alfred - Mamma, du har spenar precist som kossan du! Är du en ko mamma? ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:13

    Ibland får man va med om såna samtal som ger en lyckorus och gör hela ens dag. Idag var en sån dag.   - Har du några barn? - Ja, jag har en liten pojke på snart 3 år. - Jaha...har du några barnbarn också? ...

Presentation

Plötsligt fick allt mera mening!
Alfred 2011-04-04

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards