- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 29 december 2011

Av duochjagalfred - 29 december 2011 11:30

Jag fick filmer jag önskat mig i julklapp av Alfred och igår tittade vi på Blue Valentine.

Det är inte ofta jag ser filmer som naglar sig fast i huvudet men det gjorde verkligen denna film!

Inte för att min läckerbit (och kopia av Freddan) Ryan Gosling spelade utan för att den så starkt visar vad som är viktigt.

Freddan somnade nästan på direkten när filmen börjat men när den var slut var jag bara tvungen att väcka honom för att tala om hur mycket jag älskar honom och hur glad jag är över att vi är tillsammans och för allt vi tillsammans åstakommit.  Att vara i ett sundt förhållande är nog den största lyckan. Vi tar hand om varandra och det går inte en enda dag utan att vi visar varandra kärlek i ord och handlingar.  Vi är varandras bästa vänner och kan prata om allt. Vi kan till och med skrika åt varandra ibland vilket oxå är nyttigt ;-)

Ett förhållande helt utan gnabb kan inte heller vara så värst kärleksfullt om du frågar mig men det gäller att inte kliva över gränsen!

Jag älskar verkligen att vara med dig Fredrik. Jag känner mig aldrig så trygg som då och jag skrattar aldrig så gott som då, jag älskar aldrig så vansinnigt mycket 

...som just då!

 


  



Presentation

Plötsligt fick allt mera mening!
Alfred 2011-04-04

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards