- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 13 december 2011

Av duochjagalfred - 13 december 2011 16:22

Hej Fredda... nej jag menarTomten!!

Jag har som vanligt varit jättesnäll under hela året och vill ha följande i julklapp:


* Kalendersmycket jag önskat mig under 1 års tid men fortfarande inte fått...


* Lila skidbyxor från Kari Traa

 

* Lila mössa (Kari Traa)

 

En one Piece (Piece of Norway)

 

Bäddset Esprit (Hemtex)

 

Ullunderställ (Kari Traa)

 

Färgstarka mössor i alla möjliga mönster. Älskar mössor!

 

* Presentkort hos någon affär som säljer Midbecs tapeter!


* Morgonrock storlek XL (Gina Tricot)

http://www.ginatricot.com/cse/product-view.ep?pID=437711800"> src="http://media.ginatricot.com/images/product/43771180001_m.jpg" width="500" height="500" alt="" />


* Presentkort på JC så jag kan få köpa mig ett par jeans i rätt storlek. Har bara för store eller för små efter graviditeten.


* Märket Keen har en underbar skomodell som heter Sula som jag gärna skulle vilja ha på mig när jag jobbar i storlek 41.

 

* Presentkort hos frisör (Behövs alltid!)

Älskar märket Declèor men har tyvärr aldrig råd att köpa.

Detta kit skulle göra mig överlycklig!

 

http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Hudvard/Hudvardsset/JULKIT_Hydration_Gift_Set/prd24703581.aspx?mfr=117&ppk=pg453  

Jag kommer aldrig sluta använda Biotherms roll-on

Den hittas nu billigast här

http://www.electashop.se/sv/artiklar/biotherm-deo-pure-roll-on.html

 

Från samma sida kan man köpa detta

http://www.electashop.se/sv/artiklar/baby-foot-easy-pack-35ml.html

 




Fortsättning följer... ;-)

Av duochjagalfred - 13 december 2011 15:26

I morse var jag uppe med tuppen för att lussa för min familj.

6.30 åkte jag till jobbet och hämtade lussekatter, hem igen, satte på kaffe, satte glitter i håret och tände massor med ljus.

Klockan 7 satte jag på Svt 2 och fick stämningsfull musik av luciatåget och väckte stora hjärtat.

(Lilla hjärtat vaknar nog snart av sig själv tänkte jag)

Stora hjärtat och jag fikade och väntade men lilla hjärtat vaknade inte.

Stora hjärtat åkte till jobbet och jag började dagens storstädning med att byta sängkläder.

Klockan 10.30 (!!!) vaknade Alfred! Då blev det luciafirande en gång till hos oss. Nu har jag hämtat in en av julkartongerna i förrådet som innehåller dom julsaker som jag absolut måste ha framme varje år som under kvällen ska få ta plats i hemmet.

Klockan 18 ska jag på luciakröning i kyrkan tillsammans med T och hennes dotter E.


                

Presentation

Plötsligt fick allt mera mening!
Alfred 2011-04-04

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards