- Du å jag Alfred

Direktlänk till inlägg 14 mars 2013

Truble in paradise

Av duochjagalfred - 14 mars 2013 11:51

Nu har jag ett problem som måste lösas snarast för att jag ska kunna ta mått och beställa min brudklänning som det är ca 3 månaders leveranstid på.

Vill ha lite tid att spela med utifall att den skulle behöva justeras och då måste jag beställa den nu.

Mitt problem är att klänningen är aningens urringad både bak och fram så jag måste ha underkläder som är detsamma. Eftersom jag har en större byst tror jag tyvärr inte att tejpa funkar.

Hjäääälp!!!!


 
 
Ingen bild

n'Hedmark

14 mars 2013 12:22

Men heremingudarsskymning... Silvertejp löser ju alla probläm vettu :)

 
Ingen bild

Fia

14 mars 2013 12:57

Det tror jag att det gör!! Twillfit har tejp i olika stl och den e skita bra!! Annars finns det ju silikon bh åxå som liksom suger fast i tuttarna med hjälp av lite vatten :) utan band runt ngn stans. Jag har sånna men mina e nog för små, finns massor på tradera ;)

 
Ingen bild

Åse

14 mars 2013 14:51

Hej! Känner igen problemet :) men jag harhaft balklänningar som varit urringat både fram och bak och då använt axelbandslösa ( har tom klippt bort axelbandet på nån) korsetter. Det finns många att välja på i alla prisklasser och det finns dem som inte syns även om det är ett tunnare tyg på klänningen. Snyggt med tyckte Björn ;) ett tips som du säkert tänkt på är att mäta med rätt kläder på innan beställning. Med tanke på att man blir lite annorlunda med strumpbyxor och push up :) samt att man känner sig snygg och bekväm, det ska ju sitta på många timmar! Vi längtar till bröllopet :) trots att jag kommer se ut som en sumobrottare :) kram till er alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av duochjagalfred - 9 april 2014 10:55

Får man skriva önskelistor när man ska fylla 32? På sin egen blogg tror jag det är ok      * Tunna vantar (typ längdskidhandskar) stl 9   * Färgglada träningskläder (Storlek M på tights och L/XL på överdelar beroende på hur tighta dom är) ...

Av duochjagalfred - 22 mars 2014 12:25


Idag har vi haft en fantastisk dag med både kälk och längdåkning tillsammans med mormor och hundarna. Gofika i skogen och solen högt på himlen. Kan inte bli bättre! ...

#4

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:36

  - Du vet att handspriten är för utvärtes bruk va? "Vaktis" på jobbet som arbetar i rummet intill där jag sitter och pratar tok med några riktiga pantertanter ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:31

En kväll när jag skulle sätta på mig pyjamasen utbrister Alfred - Mamma, du har spenar precist som kossan du! Är du en ko mamma? ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:13

    Ibland får man va med om såna samtal som ger en lyckorus och gör hela ens dag. Idag var en sån dag.   - Har du några barn? - Ja, jag har en liten pojke på snart 3 år. - Jaha...har du några barnbarn också? ...

Ovido - Quiz & Flashcards