- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av duochjagalfred - 29 oktober 2010 16:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 29 oktober 2010 12:30

Förtog mig igår när jag städade här hemma och fick jätteont i ryggen.

Har dessutom fått en stor självspricka på vänstra hälen som gör så satans ont!

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon tillsammans med hundarna och sen har vi mest bara slappat (sista dagen på sjukskrivningen).

Skulle egentligen varit sjukskriven en vecka till men har ordnat så att m kan vara med mig och hjälpa till så då borde det gå.

Igår efter middan var jag tvungen att ta en tallrik fil till efterrätt, och sen chips på det..och sen 3 plommon på det.

-Kan du sluta äta nångång? frågade Fredrik ;-)

Jag brukar nästan aldrig äta godis i vanliga fall men nu proppar jag i mig allt jag kommer över.

Hur ska detta sluta??

Troligtvis åker vi till Brunflo ikväll och sover över.

I morgon ska vi göra stan och shoppa loss.

På kvällen när vi kommer hem ska jag till K och äta middag med mina sköna bönor och efter det (om jag orkar) ska vi gå på dans i Hedeviken.

Fredrik ska vara på en annan fest innan dansen så vi möts upp där.

På söndag lutar det åt att det blir en tur upp till stugan om det går. Fredrik vill åka längfärdsskrillor och jag vill bara mysa.


Önskar er alla en trevlig helg!




Ovido - Quiz & Flashcards