- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av duochjagalfred - 26 oktober 2010 13:24

Jag är så tacksam över att jag och F äntligen ska få en massa tråkiga vardagar tillsammans igen!

Det här är första veckan på 5 månader som vi får uppleva det på och det är jag så oerhört glad för.

Det är verkligen lyxigt att ha någon att vakna och somna bredvid!

Jag är så tacksam att jag har någons skjortor att stryka, tvätt att tvätta, någon att skälla på när toasitsen inte är nedfäld, någon att ha högljudda diskutioner mer, någon att irritera mig på, att plocka efter, att laga mat till

....att älska villkorslöst!

 

Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Every day I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sings
Come back to me, and forgive everything
Seasons may change, winter to spring
But I love you until the end of time


Come what may
Come what may
I will love you until my dying day

Suddenly the world seems such a perfect place
Suddenly it moves with such a perfect grace
Suddenly my life doesn't seem such a waste
It all revolves around you
And there's no mountain too high
No river too wide
Sing out this song and I'll be there by your side
Storm clouds may gather
And stars may collide
But I love you until the end of time

 


Av duochjagalfred - 26 oktober 2010 07:21

Varför är det alltid så att man vaknar tidigt när man inte behöver men när man måste är man alltid superseg?

Vaknade 06.30 idag.

Lika bra att masa sig ur sängen och ta tag i dagen.

Pussade av älsklingen innan han åkte till Sveg och gjorde mig sen en stor kopp te och en tallrik fil (såklart)

Tittade på tv 4 morgon en stund och väntar nu på att hundarna ska vakna.

I går fick jag väcka dom 10.30 efter att jag själv vaknat... ;-)


Äntligen mår jag inte illa längre och kan börja njuta av graviditeten!!




Ovido - Quiz & Flashcards