- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av duochjagalfred - 12 oktober 2012 08:22

När vi klev upp vid 6 tiden var det vitt utanför fönstren.

Ett tunt täcke pudersnö hade lagt sig.

Alfred till dagis, Fredrik till jobbet och jag till korpen för att ta ut veckans friskvårdstimma.

Älskar fredagar! Starta dagen med träning för att sen komma hem, ta en dusch utan att någon liten krabat hänger över badkarskanten och ropar -mamma! så högt han kan suttioelva gånger ;-) få sätta mig i fotöljen framför kaminen i 15 minuter och bara andas innan arbetsdagen kickar igång.

Har flyttat in Alfreds säng till vårt sovrum och tänk att det var det enda som behövdes för att läggningarna skulle börja ta 2 minuter istället för 2 timmar,( minst! )

När jag hade släpat in åbäket och tittade upp på Alfred lyste det om hela honom och det såg ut som att han ville säga - ÄNTLIGEN fattar ni vad jag menar!! *hahaha*

Älskade trollunge!

     




Ovido - Quiz & Flashcards