- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av duochjagalfred - 15 oktober 2011 22:35

När klockan slog 14 stängde jag butiken fort som attan och skyndade mig hem.

Kanonväder ute och dax för utflykt! Tjihoo!

Vi tod med oss resterna från gårdagens middag som för övrigt är det allra godaste jag ätit! Satte oss i bilen och åkte mot Sonfjället. Stannade vid vindskjulet efter vägen och bara myste. Just när vi skulle sätta oss och äta kom mormor, morfar och M susandes i "bajskorven" (mitt namn på mormor och morfars bil). Dom stannade till och umgicks med oss en stund. När dom hade åkt kom min kusin M och moster och stannade till. Innan vi styrde kosan hemåt igen tog vi en tur upp till stugan.

En farstukvist håller på att ta form och det är redan is på tjônna!!

Hoppas på några åk med långfärdarna framöver.

               


Ovido - Quiz & Flashcards