- Du å jag Alfred

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

2011-09-11 Blossa

Av duochjagalfred - 11 september 2011 23:26

Somnade inte förrän i morse så idag har jag varit galet trött.

Fredrik och Alfred har också varit trötta så vi har mest skrotat på hela dagen.

Har tittat mycket på tv och följt sändningarna och dokumentärerna om terrorattacken i USA för 10 år sedan.

Gjorde en tur till brors stuga för att se hur det blev när mamma och pappa satt upp panelen och färgen kommit på plats. Såååå himla fint!!

     

     

Tänk att vi fått en så himla vacker son!

    

Har beställt årets blossa-glögg ikväll oxå.

Årets smak är kaffe och jag älskar ju kaffe och blev superglad!

Förra året var jag gravid och kunde inte dricka den så i år beställde jag 3 flaskor ;-)

 

 
 
Ingen bild

Åsa

17 september 2011 19:55

Ja nog är han söt alltid! Den randiga dressen var supersöt. Vart har ni köpt den?
Hoppas ni har det bra. Varma kramar

duochjagalfred

19 september 2011 20:25

Hej.
Den är av märket Villervalla. Älskar det märket.Typ allt är randigt! Något dyrt men eftersom det är så ba kvalit går det jättebra att köpa begagnat!

 
Ingen bild

Åse

20 september 2011 19:23

Kan säga att du inte missade något på Blossa.fronten i fjol... Var ingen höjdare, jag brukar gilla dem o hoppas på ett rejält uppsving från deras sida i år =)
Hoppas allt e bra! Mamma gillade att gosa med Alfred i lördags o sa att han ser precis ut somm Fredde gjorde när han var liten, det kommer jag inte ihåg =) Men söt e han så det räcker o blir över.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av duochjagalfred - 9 april 2014 10:55

Får man skriva önskelistor när man ska fylla 32? På sin egen blogg tror jag det är ok      * Tunna vantar (typ längdskidhandskar) stl 9   * Färgglada träningskläder (Storlek M på tights och L/XL på överdelar beroende på hur tighta dom är) ...

Av duochjagalfred - 22 mars 2014 12:25


Idag har vi haft en fantastisk dag med både kälk och längdåkning tillsammans med mormor och hundarna. Gofika i skogen och solen högt på himlen. Kan inte bli bättre! ...

#4

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:36

  - Du vet att handspriten är för utvärtes bruk va? "Vaktis" på jobbet som arbetar i rummet intill där jag sitter och pratar tok med några riktiga pantertanter ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:31

En kväll när jag skulle sätta på mig pyjamasen utbrister Alfred - Mamma, du har spenar precist som kossan du! Är du en ko mamma? ...

Av duochjagalfred - 27 februari 2014 21:13

    Ibland får man va med om såna samtal som ger en lyckorus och gör hela ens dag. Idag var en sån dag.   - Har du några barn? - Ja, jag har en liten pojke på snart 3 år. - Jaha...har du några barnbarn också? ...

Ovido - Quiz & Flashcards