- Du å jag Alfred

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av duochjagalfred - 13 juli 2012 07:16

Bloggar för första gången från mobilen. Jag hinner aldrig blogga nu för tiden och sitter nästan aldrig vid datorn heller för den delen. SKÖNT!! Alfred har varit hemma från dagis 6 dagar med öroninflamation och ätit pencellin. var till doktorn i onsdags igen då han fortfarande tog sig för öronen och hade ont . Doktorn såg i öronen att dom fortfarande inte såg bra ut så vi får fortsätta med alvedon och nässpray ett tag till för att försöka lindra smärtan. Doktorerna i Östersund verkar helt ha gett upp om mig. Min medicin är slut för flera veckor sen (den jag troligtvis ska äta under resten av mitt liv) och kirurgen som opererade mig och som lovade att beställa tid för magnetröntgen och skulle höra av sig innan sista utskrivna receptet var slut har lyst med sin frånvaro. Nåväl ...
Alfred är så himla häftig nu och jag bara älskar att han blommat upp och blivit mer vild än tam. "kolli-barn" är det värsta jag vet. Barn ska synas och höras! Han har gjort stora framsteg och kan nu tala om både hur det låter när man pruppar och visa att man måste hålla för näsan mot fislukten ;-)
#Enmycketstoltmamma

Presentation

Plötsligt fick allt mera mening!
Alfred 2011-04-04

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards