- Du å jag Alfred

Alla inlägg under juni 2011

Av duochjagalfred - 14 juni 2011 10:41

Den 8 juni var det dax för avslutning på familjecenter.

Jag och Alfred började dagen med att pröva på babyrytmik och det ska vi absolut gå på till hösten när det startas upp igen. Rörelser till sång och musik tyckte Alfred var jätteroligt!

Alfred träffade 2 av sina blivande klasskamrater, Melker & Emil.

Melker föddes den 28 februari och Emil den 13 fabruari men Alfred är lika stor som dom   

På avslutningen bjöd kyrkan oss på lunch från Storgatan 12  

Vi höll till på hembygdsgården så dom lite större barnen kunde springa omkring.

Jättemysigt!

Efter avslutningen var det dax för ett besök på bvc tillsammans med dom andra i föräldragruppen.

Föräldragruppen vet jag faktiskt inte om jag vill fortsätta med. Känns bara som att man träffas för att diskutera dittan och dattan och för att vissa ska få tala om för andra hur dom ska uppfostra sina barn och sånt orkar jag inte med riktigt.

Då lägger jag hellre den tiden på att umgås med min son.

   

  Alfred i famnen på snälla Stina som jobbar på bvc och som hjälpt oss väga och mäta Alfred varje vecka.


Av duochjagalfred - 14 juni 2011 10:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 14 juni 2011 10:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 12 juni 2011 09:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 8 juni 2011 06:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 6 juni 2011 22:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av duochjagalfred - 6 juni 2011 19:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards